Een tijdje geleden zat ik samen met één van onze klanten om te evalueren hoe de samenwerking volgens hem aan het verlopen was. En hij zij, “kijk, zegt hij Kurt, jullie zeggen altijd dat jullie vooral zorgen voor betere resultaten in bedrijf.” Maar zegt hij, “da’s geen waar.”

 

En ik moet eerlijk zeggen: ik was eigenlijk kwaad.

Ik heb het hem niet gezegd dat kwaad was. Ik ben beleefd gebleven, maar ik dacht: “potverdorie, daar leven wij wel voor. Dat is onze missie. En gij zegt hier nu dat we dat niet doen?”

 

“Nee,” zegt ie. “Jullie zeggen wel dat het belangrijkste wat jullie realiseren dat dat resultaten zijn in het bedrijf. Maar weet je wat dat jullie vooral veranderen?” zegt hij. “Gij zorgt ervoor dat een manager weer fun heeft,” zegt hij. “Dat de eigenaar, de bedrijfsigenaar, de ondernemer, dat die weer fun heeft.”

 

En dat was voor hem zo belangrijk. En hij was daar zo dankbaar voor. “Na dertig jaar”, zegt ie, “heb ik weer fun en ondernemen.” Dat is wel een belangrijk aspect he? En er zijn heel wat omgevingsfactoren die het ondernemers niet makkelijk maken. Dus het is belangrijk om fun te hebben. En als ik nu zo terugdenk aan die klanten die in de loop van een begeleidingstraject veel meer fun gekregen hebben als ondernemer, dan zie ik zo een aantal dingen terugkeren. En ik heb er een top 3 van gemaakt en ik ga die top drie met jullie delen.

 

Vandaag in deze video deel ik de derde, binnenkort de tweede en dan een beetje daarna de eerste.

 

Maar ik ben zeker benieuwd om te horen wat jullie mening is. Laat het alsjeblieft weten in de commentaren hieronder. Ik wil ook zeker leren van jullie.

 

Maar als we het nu hebben over mijn top drie. En we beginnen met nummer drie. Dan denk ik dat ik eigenlijk bij al onze klanten die heel veel fun hebben bijgekregen in hun ondernemerschap, dat ik bij al die klanten gezien heb dat zij een duidelijkere richting hadden waar ze hun bedrijf wilden naartoe sturen. Ze hadden een duidelijkere reden van bestaan met een bedrijf. Ze wisten beter het antwoord op de vraag,“Moeder, waarom leven wij als bedrijf?” “Welk verschil maken wij in de maatschappij?” “Waar willen wij naartoe?” “Wat willen wij realiseren binnen 2 jaar, 5 jaar, 10 jaar?” Ze wisten dat duidelijker. En ik denk dat dat een fundament legt voor uw fun in uw ondernemerschap. Volgens mij de derde belangrijkste factor, de tweede belangrijkste en de allerbelangrijkste factor, die leg ik jullie binnenkort uit in andere video’s. Maar ik zie ondertussen zeker uit naar jullie mening. Laat gerust weten in de commentaren hieronder, wat volgens jullie de allerbelangrijkste ‘fun factoren’ zijn om ervoor te zorgen dat je meer fun hebt als ondernemer. Laten we elkaar helpen en laten we samen de toekomst schitterend maken. Tot binnenkort.

 

Je laatste stap:

Laat ons even weten waar we het E-boek (pdf) best naar toe sturen:

E-book 24 Essentiële hefbomen om meer te verdienen met je onderneming

We zijn het wettelijk niet verplicht, maar we geloven zo sterk in onze opleidingen,
dat we je deze sterke & eenvoudige garantie geven:

Je weet nooit dat je intekent, en denkt: “hoh, dat is niet echt voor mij”. Geen probleem. Laat het ons weten binnen de 10 dagen (op support@4betterresults.com), we desactiveren je account, en je krijgt je geld terug. Want we willen dat iedere klant tevreden is.

Je laatste stap:

Laat ons even weten waar we je E-Book best naar toe sturen:

E-book 24 Essentiële hefbomen om meer te verdienen met je onderneming

Je laatste stap:

Laat ons even weten waar we je e-book best naar toe sturen:

E-book 24 Essentiële hefbomen om meer te verdienen met je onderneming

Wil je meer winst? Met dezelfde inspanningen?

Unieke, vaak vergeten tips om lekker meer te verdienen 

E-book 24 Essentiële hefbomen om meer te verdienen met je onderneming

Profiteer nu van onze ervaring, pas meteen toe en pluk de vruchten direct.

Wil je meer winst? 

Met dezelfde inspanningen? 

Unieke, vaak vergeten tips die je meteen kan toepassen:

Veel leesplezier !

E-book 24 Essentiële hefbomen om meer te verdienen met je onderneming
24 direct toepasbare tips waar bedrijfsleiders niet meteen aan denken