Over 4BetterResults.be 

logo 4BetterResults. helpt gedreven ondernemers

Kunnen we je helpen met managementadvies, interim management of managementopleiding?

4BetterResults adviseert sinds 2000 KMO-eigenaars om hun bedrijf te krijgen waar ze het willen.

 

Gaandeweg hebben we naast het managementadvies interim management uitgebouwd en hebben we online top-managementopleidingen gecreëerd. Om onze klanten een eenzame hoogte te laten innemen in het KMO-landschap. 

 

Onze klanten zijn over het algemeen bijzonder tevreden. We krijgen een tevredenheidsscore van meer dan 95%. En we willen nog beter. Onze klanten zijn vooral enthousiast over de resultaten die ze nadien boeken en de onmiddellijke bruikbaarheid van de managementinzichten.

 

 

Ons managementadvies voor KMO-zaakvoerders

We werken vaak in projecten, van vb. 6 à 10 contactdagen voor kleinere bedrijven en van pakweg 20 à 30 dagen bij grote bedrijven (> 100 werknemers) of bij grotere ambitieuzere groeitrajecten.

 

We houden er van om op zo een manier advies te geven, dat we onszelf overbodig maken. Nadat je met ons een project hebt uitgevoerd heb je ons voor dat project niet meer nodig. Je kan nadien verder zonder ons.

 

En toch komen klanten heel vaak terug.

Omdat ze zien dat het opbrengt.

 

We zijn als managementadviseur vooral actief op vlak van:

        • Meer winst creëren met dezelfde inspanningen
        • Strategische herpositionering
        • Groeimanagement
        • Structurering van het bedrijf
        • Internationalisatie
        • Marketingoptimalisatie (marketing management, geen design edm)
        • Advies bij overname of overlaten van het bedrijf

 

 

Interim management voor de KMO

Inzake interim management (deeltijds of voltijds) zijn we vooral goed in:

        • Algemeen management
        • Financieel management
        • HR management (personeelsbeleid)
        • Marketing management

 

En bijzonder renderend: onze online managementopleidingen

Een unieke benadering met bijzonder veel toegevoegde waarde voor jou als klant:

 

Als je de zelfdiscipline hebt om wekelijks wat tijd (vb 2 à 4 u) vrij te maken om onze video-online opleidingen te doorlopen, zal je veel nieuwe inzichten opdoen. 

 

Verwacht geen hokus-pokus, maar praktische inzichten die werken. En die je meteen kan toepassen. Inzichten die in de praktijk tientallen soms honderden keren bewezen hebben te werken.

 

Je kan opleidingen volgen per thema. 
Of je kan gaan voor het neusje van de zalm: onze top-opleiding: het “Management Excellence Program“.
Daarin wordt je stap voor stap geleid door alle belangrijke management aspecten om gaandeweg alle belangrijke managementbeslissingen te nemen om jouw bedrijf echt naar een serieus niveau hoger te brengen. Bijzonder renderend. En nu nog met (tijdelijk) een zeer sterke korting.

Meer info over het “Management Excellence Program” vind je hier.

 

 

Onze klanten

        • Ons aanspreekpunt is altijd de KMO-eigenaar of KMO-manager zelf. Vanzelfsprekend zijn dat soms meerdere mensen (bedrijfseigenaars, vennoten, partner).
        • De KMO’s die we typisch helpen hebben tussen 0 en 150 werknemers en realiseren een omzet van 200.000 à 15 mio euro. Ze zijn actief in zeer diverse diensten- of productiesectoren.
        • Onze klanten appreciëren sterk de no-nonsense praktische bruikbaarheid van ons advies, en vooral de resultaten die ze nadien boeken.

We hebben het genoegen heel veel zeer tevreden klanten te hebben. We maken altijd dat onze klanten na het uitvoeren van het project, zelfstandig verder kunnen en ons niet meer nodig hebben. Niettegenstaande dit, komen meer dan 80% van onze klanten bij ons terug voor nieuwe (andere) opdrachten. Dit getuigt van hun grote tevredenheid.

Het team

        • De projecten worden uitgevoerd door Kurt Vandewalle, aangevuld met een beperkt team van zorgvuldig geselecteerde experten die worden ingezet op basis van de specifieke klantenvraag. We zetten enkel experten in die dezelfde resultaatgedreven mentaliteit hebben; die meer meedenken met de klant dan met zichzelf..
        • Het is op zich niet ons doel om zeer veel klanten te hebben. We willen iedere klant alle aandacht geven die hij verdient en zorgvuldig te helpen het beste van zijn bedrijf te maken.

Kurt Vandewalle

Kurt Vandewalle is zaakvoerder van 4BetterResults.be BVBA, een bedrijf dat als roeping heeft KMO-zaakvoerders in hun dagelijkse praktijk te helpen om betere resultaten te realiseren.

Vanuit die optiek is hij ook persoonlijk raadgever van meerdere bedrijfseigenaars en is hij lid van een aantal Raden Van Bestuur en Adviesraden en coördineert hij resultaatverbeteringsprogramma’s bij klanten.

Hij heeft uitvoerende, meestal leidinggevende functies waargenomen in diverse bedrijven. Hij was ook directielid van een opleidings- en consultingbedrijf en oprichtend directeur van een sectorspecifiek consulting en opleidingsbedrijf. Daarna startte hij zijn eigen bedrijf in managementadvies, om op heel praktische wijze KMO-eigenaars te kunnen helpen.

De expertise waar hij nu sterkst in is, situeert zich vooral op gebied van hulp bij overlaten en overname, optimalisatie van de bedrijfsstrategie en groeimanagement van bedrijven.

Hij is voornamelijk bedrijfseconomisch geschoold en heeft verschillende postuniversitaire diploma’s waaronder een ‘International Executive MBA’ aan de Vlerick School voor Management (suma cum laude). Hij heeft ook geparticipeerd aan diverse internationale colleges, onder meer bij professoren van INSEAD (Fontainebleau, FR), London Business School (UK), Harvard (USA), IMD Lausanne (CH) en IESE (Spanje).

De expertise die hij kon opdoen deelt hij bijkomend graag als gastprofessor entrepreneurship  in de Universiteit van Gent, de KULeuven en in de KMO-opleiding van de “Associatie Universiteit Gent”.

(Een uitgebreid CV is beschikbaar op aanvraag.)